Müşteri Hizmetleri

 

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.

Alış verişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla sol tarafta sıkça sorulan sorular bölümünde listeledik.

Farklı sorularınız için, info@madamepolo.com.tr adresinden E-Posta gönderebilirsiniz...

Sipariş / Kargo
  • Nasıl Sipariş Verebilirim ?

    Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş verebilirsiniz. 

    1- Ana sayfamızda yer alan kategorilerdeki, sizin için özenle hazırlanan ürünlere göz atın.

    2- Satın almak istediğiniz ürünleri, beğendiğiniz renkleri ve adet sayısını seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın.

    3- Ürünleri sepetinize ekledikten sonra, ekranın sağ üst köşesinde yer alan "Sepet" simgesine tıklayın.

    4- Devam etmek için “Satın Al” butonuna tıklayın.

    5- Kargo adresi alanını detaylı ve doğru bir şekilde doldurun.Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin. Gerekli bilgileri doldurarak "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır! ;İyi günlerde kullanın :)

  • Alışveriş Yapabilmek İçin Üye Olmam Gerekli Mi ?

    "Üye olmadan devam et" seçeneği ile misafir Kullanıcı olarak alışveriş yapma imkanı sunmaktayız.

    Size özel indirimler, son fırsatlar, promosyonlardan haberdar olup kolay iade, sipariş takip ve hızlı sipariş gibi hizmetlerden faydalanmak için üye olmanızı öneririz.

  • Sepetime Ürün Ekleyip Çıkarabilir Miyim ?

    Siparişinizi tamamlamadan önce, "Sepetim" alanında (X) işaretine tıklayarak sepetinizdeki ürünleri çıkarabilir, 'Alışverişe Devam Et' butonuyla yeni ürün ekleyebilirsiniz. 

    Siparişinizi tamamladıktan sonra,  Müşteri Hizmetleri’miz ile iletişime geçerek talebinizi iletmeniz halinde; sipariş durumunuz gerekli şartları sağlıyor ise ürün ekleme veya çıkarma yapabilirsiniz.

  • Sepetimde Hangi Detayları Görebilirim ?

    Sevdiğiniz ve satın almak istediğiniz ürünleri, bunların adetlerini, birim tutarları ile toplam alışveriş tutarınızı va kargo bedelini sepetinizde görebilirsiniz. 
    Ayrıca, varsa promosyon kodunuzu kullanabileceğiniz alanı da "Sepetim" bölümünde görebilirsiniz.

  • Seçtiğim Ürünler Ne Kadar Süre İle Sepetimde Kalır ?

    Ürünler stokta olduğu sürece sepetinizde kalacaktır. Stoğu tükenen ürün sepetinizden otomatik olarak kaldırılacaktır.

  • Alışverişimdeki İndirim Tutarını Nerede Görebilirim?

    Ürünlerde herhangi bir kampanya var ise veya geçerli kuponunuz var ise kupon kodunuzu sepetinize uyguladıktan sonra sepetinizin alt kısmında görebilirsiniz.

  • Stokta Olmayan Ürünün Stoğa Geldiğinden Nasıl Haberdar Olurum?

    İstediğiniz ürünün varsa ürün sayfasına gidin ve 'Stoklara düşünce haber ver ' butonuna tıklayınız. Ürün stokları güncellendiğinde SMS/e-posta ile bilgilendirileceksiniz.

  • Siparişimde Defolu/Kusurlu Ürün Varsa Ne Yapmalıyım?

    Siparişlerinizi hazırlerken özveri ile hazırladığımızı unutmamanızı isteriz. Takdir edersiniz ki siparişler hazırlanırken yoğun tempolar ve iş süreçleri sebebiyle gözden kaçan veya hatalı olan durumlar oluşabilmekte. Siparişlerinizde yaşadığınız kötü tecrübelerin bir daha yaşanmaması adına dikkatli ve özenli çalışmaya dikkat ediyoruz.

    Defolu/kusurlu bir ürün almanız durumunda info@madamepolo.com.tr adresine, whatsapp hattımıza veya sosyal medya hesaplarımıza bir açıklamayla birlikte  Sipariş Numarası ve Ürün Numarası bilgisini, ürünün tam boy fotoğrafını, defolu/hasarlı bölgenin yakın çekim fotoğraflarını ve iç-dış etiket fotoğraflarını ekleyerek e-posta veya mesaj gönderiniz.

    Müşteri Hizmetleri ekibimiz, ürün/ürünlerin iade sürecini takip edecektir ve en kısa sürede size yardımcı olacaktır. İade ettiğiniz ürünler ile ilgili süreç doğrulanıp tamamlandığında, ürün/ürünlere ait iade ödemeniz gerçekleştirilecektir.

  • Siparişim Kaç Günde Elime Ulaşır?

    - Siparişiniz oluşturulduktan sonra maksimum 24 saat içerisinde hazırlanarak kargoya verilmektir. Kargo teslimat durumu kargo şirketi veya adrese bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Siparişleriniz 5-7 iş günü içerisinde elinize ulaşır. Kargo yola çıktıktan sonra telefonunuza gönderilen kargo takip numaranız ile kargo sürecinizi takip edebilirsiniz.

    - Adresinizde bulunamamanız veya size ulaşılamaması halinde paketiniz firmamıza geri dönecektir. Sorun yaşanmaması adına kargonuzun teslimat sürecini takip etmelisiniz.

  • Kargo Ücretleri Nelerdir?

    Sipariş edilen ürün miktarına göre değişkenlik göstermektedir. Siparişinize ait kargo bedelini sepetinizden ve ödeme sayfanızdan kontrol edebilirsiniz.

  • Hangi Kargo Firmalarıyla Çalışıyorsunuz?

    Sizlere en iyi hizmeti verebilmek için en iyi kargo şirketleriyle çalışmaktayız. Çalıştığımız kargo şirketleri bölgeye göre değişkenlik gösterebilir. Sözleşmeli olduğumuz firmaları aşağıdaki gibidir:

    - MNG Kargo

    - PTT Kargo

  • Kargomu Teslim Alırken Nelere Dikkat Etmeliyim ?

    Siparişinizin güvenli bir şekilde size ulaşmasını sağlamak önceliğimizdir.

    Kargo şirketinden paketinizi teslim alırken gönderide açılma, yırtılma, ezilme, ıslanma vb. bir sorun olup olmadığını kontrol ediniz. Eğer paketiniz hasar görmüş bir şekilde gelmişse,  kargo firmanızdan hasar tespit tutanağı alarak firma yetkililerine durumu bildiriniz.

    X

  • Kargom Geldiğinde Teslimat Adresinde Değildim, Ne Yapmalıyım?

    Belirtilen adreste bulunmamanız durumunda; siparişiniz en yakın kargo şubesine teslim edilir ve size bir bilgi notu bırakılır. Sipariş numaranız ile birlikte kargo firmasına başvurarak teslimatın yeniden gönderilmesini talep edebilir ya da en yakın şubeden teslim alabilirsiniz.

    *Siparişinizin Madame Polo’ya iade edilmemesi için 3 gün içerisinde (Kargo firmasına göre değişkenlik gösterebilir) paketinizi belirtilen şubeden almanızı öneririz.

  • Kargomu Şubeden Teslim Alabilir Miyim ?

    Kargo takip numaranız ile birlikte, kargo firması ile iletişime geçerek gönderiyi şubeden teslim almak istediğinizi belirtebilirsiniz.

  • Farklı Zamanlarda Verdiğim Siparişler Birlikte Gönderilebilir Mi?

    Her siparişiniz ayrı bir gönderi olarak değerlendirilmektedir. Farklı zamanlarda verdiğiniz siparişlerin aynı anda teslim edilebileceğinin garantisi bulunmamaktadır.

    Kapıda ödeme seçeneği ile alışveriş yapmanız durumunda, önceki siparişiniz henüz fatura kesilme aşamasına gelmemiş ise iki sipariş birlikte gönderilebilmektedir.

  • Siparişimin Teslimat Adresini Değiştirebilir Miyim?

    Evet. Siparişinizi tamamladıktan sonra yapılacak olan teslimat adresi değişiklikleri için Müşteri Hizmetleri'mizi arayabilir veya sosyal medya hesaplarımız üzerinden iletişime geçebilirim.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.